mandag 30. august 2010

Tacofat coop

Det er egentlig et tacofat kjøpt på Coop Obs, men jeg bruker det til det meste. Kan fylles med så mangt og i tillegg . Superbruker; fox`y; Medlem; 3innlegg.

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg til ingrediensene? Coop Obs har stort serveringsfat med skåler til de forskjellige ingrediensene. Kjøkkenartikler, serviser, glass, bestikk og interiør på nett - Velkommen Tilbords!


Jeg har lest at 90-tallet er tilbake, så i år ser jeg etter CD-hyller, VHS-spillere og noen kule taco-fat.

I dag da vi var på Coop Obs holdt jeg seriøst på å svime av. Mens jeg lå og slappa av hadde han tilogmed vaska opp tacofatet! Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Mer informasjon om de ulike fordelene finner du på: Coop.


Vi har vært i byen å shoppa litt, og vært å sett på den nye fine Coop Obs vi har fått her i. Sånn tacofat har vi åsså, heilt likt, vældi praktisk.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...