onsdag 24. august 2016

Hvitt eller grått kjøkken

Grått er populært når det gjelder kjøkken, og det er flere grunner til det. Når du velger grått som basisfarge og tilsetter hvitt, sort, tre eller en . Folk vil ha både lys, nøytral grå og en mørkere variant.

Gang ,stue og kjøkken går i en hestesko , stua i midten. Fra stua er det åpen løsning både mot kjøkken og gang . Hvitt, svart og grått er stadig trendfarger på kjøkkenet, men det er ikke. Den aller mest hygieniske fargen er turkis, eller aqua, som er en turkis .

Grå vegg: LADY Pure Color 14Elegant. Dersom du maler kjøkkenveggene dine i 99Klassisk Hvit eller 72Chi, og tror du har helt . Prøv den også sammen med 83Hvit Poesi, eller noen av de tøffe gråtonene 10Grå Harmoni, 18Valmuefrø, 14Grå Skifer, 12Demring, 8094 . Eller skal jeg gå for det jeg innerst inn liker best, som er litt mørkere? Jeg endte opp med hvite stammer fra Ikea, med veddinge grå på fronter . Det høres dramatisk ut, men et svart kjøkken kan bli både tidløst og trendy. Kjøkkendelen langs veggen er hvit, slik at den forsvinner litt for øyet.


Bakveggen i nisjen er kledd i grå Statuario Venato-marmor fra Italia. Om det er minimalistisk forfengelighet eller praktisk anvendelighet som gjør at den .

Gi blaffen i om det er en typisk kjøkkenfarge eller ikke, råder Åshild Tyssen på. Hvis jeg velger grå står jeg helt fast, men det er det som jeg faller litt på i og med at jeg liker veldig godt kvitt og v . Kjøkkenøya er dekket med messing, også kjøkkenvasken og knottene på. Hvitt og grått har nådd toppen av sine bølger, og er på en sakte ferd nedover.


Men etter hvert ble alt så hvitt at det måtte komme en motreaksjon, og den er her nå. Den største fallgruven er at gråfargen kan se lilla eller blåaktig ut. Kjøkkenet har blitt et av de viktigste rommene for mange av oss. Er det mye dagslys, eller kunstig lys, er det lyset gult eller hvitt?


Har da snakka om vi kanskje har lyst å ha grå kjøkkeninnredning. Og er litt lei av at alt skal være hvitt eller beige om dagen, så greit at noen . Skal du har grått kjøkken, hvitt kjøkken, svart kjøkken, eller kanskje rødt kjøkken? Grå har vi også vurdert, men blir nok hvit bodbyn hos oss.


Jeg ville valgt benkeplate i lys tre eller laminat med tremønster.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...