mandag 26. juli 2010

Demontere ikea skuff

Noen som vet hvordan man kan få av en gammel front for å sette på en ny på denne skuffen? Jannicke Overgaard Forsberg til IKEA. Hvordan i huleste får en ta ut igjen en skuffe som en har satt på plass?

Side her, vises det hvordan en monterer og demonterer skuffer, og front. IKEA skuff (under inbygg komfyr) for steikeplater? Jeg får ikke ut skuffen på Ikeaskuffeseksjonen min.


Altså, skuffen lar seg fint åpne, men jeg skal altså ha ut hele skuffen.

Jeg oppdaget at jeg hadde satt en gal front på en skuff. Man kan se spor av mine fortvilte forsøk på å demontere dette. Holder på å montere Ikea kjøkken og har montert en skuff i feil hull, men vi får den ikke ut igjen.


Har mistet noe under den nederste skuffen, og ikke pokker om jeg finenr ut hvordan man tar skuffen løs. Skinner monteret, skuffen klikker på skinnen, alt fungerer, du vil gerne have skuffen af igen, men HVORDAN ?

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...