tirsdag 30. juli 2013

Gratis mønster dukkeklær

Takk for at du gjør det så enkelt med å legge ut mønster. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på plagg til dukker i ulike størrelser. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.

Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som . Fortsett med stripemønster og fell slik på hver 2. På jakt etter flere oppskrifter på dukkeklær? Noen av baby born dukkeklær oppskriftene vil være gratis, .

Når jeg syr dukkeklær syr jeg ofte i hele sett. Nå har jeg tenkt en stund at jeg skal lage mønster på en bleie. Her ser du vår Baby born dukkeklær: strikket rosa kjole. Kjolen strikkes nedenfra og oppover i glattstrikk.


Bruk finullgarn, alpakkagarn eller lign. Her finner du mange oppskrifter på dukkeklær! Dette heftet er utgått og kan lastes ned gratis!


Familien får stadig forespørsler etter oppskrifter på dukkeklær. Her får du gratis mønster på antrekk til en søt, liten dukke!

Størrelse: Baby-born eller dukke på - ca høy. DROPS Baby-ull fra Garnstudio gr f. Så har det igjen blitt strikket mere dukkeklær til Baby Born. Her finner du Målfrid Gausel design mønster for dukkestrikk.


Takk for at du besøker Målfrid Gausels egen nettside for strikkeoppskrifter til dukkeklær. Målfrid Gausel design strikkeoppskrifter dukkeklær for baby born- alle. Klikk på pilene bla frem og tilbake mellom mønster-sidene.


Bestill nyhetsbrevet og motta en gratis strikkeoppskrift for dukkeklær. Med nyhetsbrevet får du automatisk beskjed når et nytt mønster . Jeg har surfet litt for å finne mønster på dukkeklær, men har vært litt skuffet av fangsten så jeg prøvde meg på å lage mønster selv og syns det . Sy dukkeklær (Innbundet) av forfatter Anne-Grethe Gaaserud.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...