tirsdag 2. november 2010

Varmekabler rett på linoleum

Jeg ønsker å legge varmekabler og fliser oppå eksisterende linoleumsgulv på badet. Jeg ønsker å unngå å rive opp linoleumen, fordi det er et . Har et vaskerom som jeg ønsker å utseendemessig fornye uten at det skal koste for mye.

Det er i dag ikke varmekabler i dette rommet. Gulvet er dekket av den styggeste linoleumen du kan tenke deg. Om støping, varmekabler og flislegging er under vurdering, kan også linoleumen . Man kan fint legge vinyl på gammelt vinylbelegg, kork og linoleum som sitter godt fast til.

Det går fint å kombinere vinylbelegg og varmekabler. Dersom eksisterende belegg er linoleum, er dette ikke egnet som membransjikt. De varme dagene er heldigvis rett rundt hjørnet, og da er det deilig om . Kort forklart: på et lite bad med linoleumsgulv med varmekabler - kan man legge fliser rett på linoleumen? Hei, Skal pusse opp gangen og skal ha fliser med varmekabel under.


Er det mulig å legge dette rett over linoleumen eller må jeg fjerne den? Jeg skal legge varmekabler på badet mitt nå. Kan jeg da legge kablene rett på belegget,eller må jeg bruke typ masterboard m. Skal begynne å pusse opp badet nå etter jul.

Tenkte jeg skulle legge nye varmekabler rett oppå det gamle belegget, avrette og legge nye fliser . Varmekabel opp sveisebelegg (vinylbelegg). Hei, Skal pusse opp et ba og her ligger det i dag sveisebelegg.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...