onsdag 19. januar 2011

Kitchenaid blender ødelagt

Gummikuplingen på vår Kitchenaid-blender smuldret plutselig opp. Litt søk på nettet forteller at dette er ganske vanlig, og at Kitchenaid vil ha .

Ja som dere ser – her har drivhjulet på KitchenAid blenderen gått fløyten. For å få fjernet det ødelagte drivhjulet dytter du fastnøkkelen inn . Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min! Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin.

BufretLignendeJeg har ødelagt drivhjulet på min Kitchenaid blender. Jeg har hatt en Kitchenaid blender i ca fem-seks år. Det som er skjed er at selve dingsen (men en slags tagger) som en setter . Min første reaksjon var å bli gretten, vi har jo ikke hatt den i to år engang. Jeg forventet at den kunne klare mer . KitchenAid tilbyr et komplett utvalg av førsteklasses store og små apparater for et. En særdeles kraftig blender for å enkelt kunne tilberede mer enn bare . Garanti for KitchenAid kjøkkenmaskin.


See how to take apart a KitchenAid stand mixer and replace its worm gear.

Servicecompaniet er vår servicepartner når det kommer til KitchenAid og Dualit. Jeg har en eldre Artisan blender og drivhjulet har smuldret opp.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...