torsdag 26. mai 2011

Hvor får man kjøpt tacofat

Jeg kjøpte mitt på IKEA,men synes det på living er finere :) . Dennis får også mat nå, og han elsker det. Men hvor er det kjempestilige tacofatet kjøpt hen?

Finnes det egne fat man kan bruke til å servere taco? Jernia-butikker fører denne serien. Det er egentlig et tacofat kjøpt på Coop Obs, men jeg bruker det til det meste.


Jeg har også den appen, men får ikke til å lage slike bilder med de.

Hvor lang tid etter at du begynnte å fokusere på å trene og spise sunt tok . Sett høyt og lavt, i alle kriker og kroker, men intet funnet? Noen mennesker er rett og slett helt umulige å kjøpe gaver til! For ikke å snakke om hvor enkelt det blir å få i barna grønnsaker når de fremstår som grønt.


Jeg er så fysen på noe salt om dagen (er gravid!), men kan jo ikke gå. Hvor har du kjøpt det fine tacofatet? Vi skal vel kanskje få presset inn en i ny og ne, men akkurat nå kjenner jeg.


Nelias hår blir jo bare lengre og hun er så fin med fletter i håret, så da må jeg jo gå all . Gaven er kjøpt i Oslo, men jeg er usikker på hvilken butikk.

En gave hvor du er sikret at mottakeren får det han eller hun ønsket seg, er et gavekort. Thea fikk også en hårbørste, men den holdt hun så hardt fast på at jeg ikke fikk lov å ta den. Er det noen som vet hvor man kan få tak i et slikt fat?


HURRA :D Da har jeg kjøpt Tacofat fra Flust.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...