onsdag 31. august 2011

Sy tacolefsevarmer

Nå skal ikke jeg gi vekk tacolefsevarmeren til noen i år til jul (for da kunne jeg ikke blogget), men den er så rask å sy at du fint rekker å sy noen . Nå er mønsteret på tacolefsevarmer klart og du kan enkelt sy deg din egen. Mønsteret finner du hos Amica Patterns og husk, av våre mønster .

Flotte tacolefsevarmere , supre som gaver disse :) skiltene var. Sy rundt hele før du til slutt syr sammen siden. Hvis ikke du liker at det er synlige sømmer inni kan du sy skråbånd . Heretter er tacolefsevarmere et must til et hvert taco måltid.

Mønsteret: Tacolefsevarmere fra Amica pattern. Alt sammen sendt til min kjære verstfamilie i Usa. Tacolefsevarmer hørtes spennende ut:) Du må dele om de funker i bruk også! Nå er mønsteret på tacolefsevarmer klart og du kan enkelt sy deg . Tacolefsevarmeren er stor og god så det er lett å legge i og ta ut lefsene. Og best av alt – dette er et prosjekt du ikke trenger så mye erfaring for å sy!


Legg glidesiden ned mot det svarte stoffet på den sirkelen du ikke har gjort noe med enda, som på bildet. Sy rundt, men ikke den første og den . Hva med å sy en egen kurv, som man kan gi bort med brente mandler, nøtter, twist o.

Fikk prøvd meg på en tacolefsevarmer. Lærte meg å sy fordi jeg syns de kule barneklærene er så himla dyre! Og å sy den ut blir for mye arbei da syr jeg heller en ny. Heller sy en litt mer baggy genser med hette i ullfrotte. Da er det praktisk å ha en tacolefsevarmer, den er både nyttig og pen.


Elisabet har tegnet mønster på TACOLEFSEVARMER! Tacolefsevarmere er den perfekte julegave til den som har alt og til den som elsker taco. De er raske å sy så du rekker å sy mange før jula ringes inn. Jeg har sydd noen tacolefsevarmere som jeg skal gi bort til jul.


Det er veldig greit å sy i plast, bare en tar noen forholdsregler. I boken var det foreslått å sy duker parallelt, med forskjellige stoffer.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...