mandag 19. desember 2011

Farger kjellerstue

Copper Orange er årets farge hos Nordsjö. Den er nydelig i kombinasjon med lys rosa, nøytrale sandtoner, klargult, klar hvit, tre og kobber. Her finner du farger og inspirasjon til din malejobb.

Se bilder og farger fra ulike rom og områder. Et rom jeg tenkte å ta for meg idag da ble derfor kjellerstuen. Ja, i alle farger å toner, jeg synes det gir en form for cottage preg og striper . På den måten kunne jeg lage lag på lag med figurer og bygge opp en morsom gradering av farger og figurer.

Her jobber Einar med oransje farge, og etter hvert som han stryker på flere lag får veggen en levende overflate som er utrolig vakker. Resultat er utrolig, fra en vanlig trehvit kjellerstue til en trendy hvit stue med . Jeg har nemlig plukket ut fargene til tak, vegger, gulv og møbler selv. Til og med den beisa veggen var min egen idè Den er jeg ektra stolt av . Hele etasjen med kjellerstue, bad og bod måtte totalrenoveres. Spreke farger løfter kjellergangen.


Kjeller med kjøkken, ba stue, gang, soverom. Soverommene er lyse i fargen pga mangel på vinduer, dvs det er vinduer, men på det ene er .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...