torsdag 15. desember 2011

Hvordan feste sengegavl til rammemadrass

Jeg har to rammemadrasser som satt sammen utgjør dobbelsenga mi. Kunne godt tenke meg en litt kul hodegavl inn mot veggen, noe forslag til hvordan det kan o. Kan ikke feste noe som helst i den. Hvordan festes disse greiene til rammemadrassene da ? Du får kjøpt løse sengegavler som bare skal sette mellom senga og veggen, Denne . Jeg lurer nemlig på det samme- og hvordan i all verden fester man dette til en rammemadrass?


Du kan nu undgå at montere sengegavlen på væggen.

Med et L-gavlbeslag kan du montere din. Få et luksuriøst soverom med en sengegavl i god kvalitet. Hos JYSK finner du sengegavler i flere forskjellige designvarianter, og vi har et stort utvalg myke, polstrede. Lurer du på hvordan du kan gi soverommet ditt et personlig preg? Bla i våre kataloger (Møbelringen, Skeidar og frie forhandlere), lær hvordan du monterer din nye seng, les om Svane garanti og teknisk informasjon.


Så jeg kastet meg over å prøve å lage en enkel sengegavl med stoff selv. Er du interessert, legger jeg ut en enkel step by step på hvordan jeg gjorde det. Feste til veggen: Vi brukte lang tid på å finne en smart løsning til . Jeg har rammemadrass fra IKEA og har mekket sengegavl selv.

Hvordan feste sengegavl til rammemadrass.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...