fredag 23. desember 2011

Syltetøyglass europris

Europris byr på gode tilbud hver uke! Det er heller ikke verre enn at man kan ta vare på syltetøyglass. Ved en av mine Osloturer i forrige.

Eg har også sett nokre litt mindre på Europris. Blant produktene finner du tomme ølflasker, syltetøyglass, spesialflasker til dressinger og flasker til medisinsk bruk. Etterspørselen etter tomme ølflasker i glass . Vis full versjon : Serviettdecoupage på syltetøyglass.

Vil bare tipse om at Europris har rimelig decoupagelakk :) ganske stor bok til kr :) . Glasslykter (tomme syltetøyglass og norgesgass er fine) kopipair printer decoupagelim (boks til kr på europris) Eventuelt blande trelim med .

Kan jeg bare ha dette på ett syltetøyglass feks? Et syltetøyglass skal ikke slippe ut mye lukt :). Du finner mange fine glasskrukker med vakuum på bruktbutikker og sådan.


Europris og en batteridrevet lysslynge. Generasjoner med mødre har sterilisert saftflasker og syltetøyglass i. Jeg har ei kasse fra Europris som jeg fyller med varmt vann og PBW. Lykter i ulike lengder, våre er fra Europris (du kan også bruke syltetøyglass og ståltråd).


Jernia har også syltetøyglass om høsten og har sikkert noen på lageret fremdeles.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...