tirsdag 31. januar 2012

Pris bytte stikkontakt

En raus timepris for elektriker er rundtom 1000-lappen. La inn nye stikkontakter kan bety så meget ;). Hvor mye koster det ca å få innstallert nye stikkontakter? Ring og sjekk rundt med elektrikkere hva man tar for en liten jobb og de kan muligens gi deg en ca.


Martina Bazan og familien skulle bytte ut det elektriske anlegget i huset,. Så 90høres ut som en vanlig pris, fikk du ikke se spesifisert. Montering av stikkontakt koster ca 50- pr stk.

Ofte er det noen flere deler som trengs i jobben enn det dere ser, kanskje måtte han bytte noe i sikringsskapet? Endte opp med å bytte en dimmer, sette opp ekstra stikk og . Stikkontakten er ujordet, så du må sikkert trekke jord dit for å få den helt. Pris på å få byttet dette vil jeg gjette på blir ca 200- men her er . Vi har prøvd å innhente konkrete priser på elektrikerarbeid hos noen. Kosta meg 1kr pr sikring og 1pr stikkontakt og bryter (+ kabel). Husk at for prisen det koster å ha en faglært til å utføre jobben har du også års garanti på jobben samt . Jeg vil alikevel tro at prisen blir det samme for å gå fra et annet skap?


Hadde en omgang med å sette opp flere kontakter, bytte ut noen slitte kontakter.

En Elko-stikkontakt som koster 150-200kr i butikken koster raskt 400+ når en elektriker . Jeg hadde en elektriker hos meg på befaring i går for å legge en stikkontakt ute. Han estimerte at prisen ville bli omtrent 300- ettersom jeg .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...