mandag 30. januar 2012

Tm design daybed

Tomine å ligge å lese, og jeg koser meg. Må dessverre selge min fantastiske Daybed. Den er lite brukt og ble kjøpt ny i 2014.

Må dessverre selge min fantastiske Daybed grunnet flytting. Vi har hatt den en stund allerede, men jeg har ikke fått brukt den så mye som jeg burde, . Daybeden er fra tm design som dere kan ta en bedre titt på HER.

STOR daybed en av dagene fra TM design så jeg vil holde de rette linjene . This Pin was discovered by Marte Messel. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. TM Design AS - Direkteimport av møbler: Spisestuestoler.


Day bed champagnebrun velur fra TM design, lamper og en lysekrone . Vi har nå Tm design norge møbler fra Finn.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...