tirsdag 28. februar 2012

Tunge øyelokk forum

Jeg har tunge øyelokk selv om jeg bare er midt i 20-årene, spesielt på den ene siden. Derfor går jeg hele tiden og holder de oppe, og merker at . Operere tunge øyelokk - Åpent foruminnlegg26.

Hengende øyelokk - Åpent foruminnlegg23. Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende14. Jeg har også tunge øyelokk og regner med at jeg er den neste i rekken en eller annen gang. Har jo ikke gjort det selv enda, men både mamma . Hvis jeg slapper av i ansiktet, så ligger øyevippene klistret i buen over og . Dere som har fått dekket operasjon med tunge øyelokk, hvor stort var problemet deres?


Jeg er bare år og har veldig tunge øyelokk. Tanten min har operert dette og fikk det dekket grunnet hodepine. Sitter her i sofaen og er sååå trøtt, klarer nesten ikke og holde øynene åpen! Og de store, tunge, oppblåste øyelokkene mine hjelper meg ikke . Hypothyreose uten antistoff - Side 26innlegg7.


Jeg er ei som sliter med overflødig hud på det øvre øyelokket, altså tunge øyelokk. Jeg synes det er lite pent, og for å slippe å se meg selv .

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. Her beskrives de potensielle risikoene og komplikasjonene som forbindes med øyelokkplastikk (øyelokksoperasjon) i forbindelse med hengende øyelokk, arr, .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...