onsdag 26. desember 2012

Legge opp jeans

Noen ganger er buksene vi kjøper litt for lange, og vi skulle gjerne ønske at vi kunne få dem i den perfekte lengden. Når jeg kjøper jeans som er passe vide blir de alltid litt for lange. Syns ikke det er fint å legge de opp på vanlig måte, sånn at kanten nederst .

For oss som har nok til to par bukser når vi har klippet av overskytende stoff etter at vi har lagt opp buksene. KLIPPE, KLIPPE: Vårens hotteste jeans er ankelkort. Han nevner videre at du også kan vurdere å legge opp jeansen din:.


Jeg har et par bukser som skal legges opp, men vil ha den tykke kanten som det som regel er på bukser som ikke er lagt opp.

Da jeg så hva hun gjør med buksene gikk det opp for meg. Sprett opp sømmen midt bak - nesten helt ned til stoffet begynner å svinge inn til. Legge opp bukser - prøv og brett til den lengde du vil ha - press en.


Jeg har et stort problem når det kommer til bukser… Jeg kommer inn i de fleste, men problemet er alltid det samme, de er nemlig for lange.

Brette-trenden, høyvannsbukser, piratbukser, cuffed jeans eller. Jentene har gjort det lenge, og nå skal også gutta rulle opp jeansen. Kirkegaten 3 40Stavanger (Rogaland). De to gjør alt fra å legge opp bukser til å justere ballkjoler og julebordsantrekk.


Nå - før julebordsesongen og nyttårsfesten - er pågangen stor. Raskt og rimelig legger vi også opp jeans med original kant, lapper hull eller setter i ny glidelås. Er det noen som vet hvor man kan få lagt opp bukser i Trondheim?


Den står klar i butikken, slik at jeg eventuelt kan tilpasse klærne for kundene – legge opp bukser eller kjoler, sy inn litt, osv. Velg riktig modell, legg den i fryseren og vær gnien med vaskingen. Jeg skulle ønske jeg hadde funnet opp jeansen. Sultan Ali er opprinnelig afghaner, men det var i Iran han vokste opp,.


Jeg syr inn kjoler, legger opp bukser, ja, jeg ordner alt, forteller han.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...