fredag 28. desember 2012

Tallerkenhylle lage selv

Lag en tallerkenhylle – det har jeg gjort. Jeg har hatt lyst til å bytte ut kjøkkenhyllene med en tallerkenhylle en stun og for å få den i passende størrelse bestemte jeg meg for å lage en .

Denne er cm høy og 1cm bre men den lages også med flere. Det gjorde jeg, så kanskje det blir denne varianten jeg velger selv? Er du glad i å arbeide i tre, er denne tallerkenhylla kanskje ditt nye hobbyprosjekt. Den er både morsom, billig og enkel å lage og den kan også brukes på .

Er ikke lite stolt av tallerkenhylla som jeg nesten har greid å lage helt . Så jeg fikk tak i en tallerkenhylle som jeg malte med tre strøk, så den ble hvit og fin. Bøkene i seg selv er så fine at de godt kan vises frem. Er du på jakt etter hvit tallerkenhylle, kanskje denne er midt i blinken for deg? Den har målene bredde cm og høyde cm.


Stine lar oss få en sniktitt på påskepynten hun er i ferd med å lage. Ingrid har satt flotte perleblomster i bokser hun har dekorert selv. Da skiftes høst- og vinterfargene ut med vår og pastellfarger, som i tallerkenhyllen.


Myhre fikk laget hyllen hos en møbelsnekker og malte den selv.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...