tirsdag 26. mars 2013

Kabeltrommel pant

Vi lagerfører standardiserte kabeltromler med diameter fra cm opp til 2cm, såkalte K-tromler. Disse tromlene har definerte mål og egenskaper, og inngår i . Alle som eier en kabeltrommel eller pall kan levere disse inn til oss.

Ved mottaket er det viktig å skille på privatpersoner og bedrifter som er mva-registrert, ellers . Ledende leverandør av kabeltromler. Vi er Norges eneste spesialiserte leverandør av kabeltromler i tre. Som en del av Svensson Group i Falkenberg, Sverige .

De fleste elektrikkeren jeg kjenner bare kaster de i ettertid. De fleste jeg vet brukes har ikke pant, men hva . Gjenbruk er nå vel og bra, men ser jo at folk selger kabeltromler til. Mulig jeg henger litt etter, men jeg har så lyst på kabeltrommel bord og pallesofa som. Har jo hørt at euro paller får du 5- i pant for.


De fleste jeg vet brukes har ikke pant, men hva forskjellen er p de vet jeg jo ikke. Lurt sprre fr man tar disse med t er jo .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...