tirsdag 21. mai 2013

Lage lampe av garn

Se innlegget mitt om pendellamper for flere tips om hvordan du lager lamper selv. Lag denne tidløse og superkule lampeskjermen selv ved hjelp av en ballong, tapetlim og litt garn. Surr i vei med vår enkle bildetutorial.

Trinn 1: Først må du blåse opp ballongen. Husk at dette vil være størrelsen på lampen. Deretter legger du hyssingen i limet og lar det trekke litt.


Se hvordan du lager høstens kuleste lamper selv.

Ballonger og garn spiller hovedrollene når du skal lage disse supersøte lampene. Kjempestilig :) For å lage en helt rund og en som er større, hmm . Jeg ville lage min egen unike lampe. Jeg brukte hvitt Pgarn, som var nok til to lamper, men det kommer ann på str. Du trenger: ballong, engangs-hanske, tapetlim, olje og garn.


De morsomme og dekorative lampene kan man enkelt lage selv,. Jeg brukte orange garn dyppet i stivelse, surret mangen ganger rundt en .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...