onsdag 8. mai 2013

Postoppkrav brev

Med postoppkrav kan du sende brev i Norge, inntil to kilo. På Posten får du en blankett som du må fylle ut. Postoppkrav sikrer deg å få betaling for det du sender med Posten. Send brev eller pakke i postoppkrav. Mottaker får sendingen utlevert mot betaling.


Sende post med Bring innebærer distribusjon av brev, faktura, kundeavis, flyers eller DM for bedrifter. Har aldri sendt en pakke som veier under 1kg i postoppkrav før, men ifølge dama på Kiwi så skulle jeg altså fylle ut et skjeme med 3x .

Postoppkrav må sendes fra postkontoret, og et eget skjema må fylles ut og sendes med pakken. Postoppkrav på både pakke og brev (brev er uten sporing) koster feks 6- i tillegg til vanlig porto. Brev kan sendes som brevsending inntil 1 . Jeg bestilte noe over internett (som postoppkrav) forrige uke, og firmaet jeg bestilte det fra sendte meg sporingskoden over mail slik at jeg . Prisliste Verdibrev og Postoppkrav brev.


Porto for sendingen kommer i tillegg. Postoppkrav Brev - Finn firmaer, adresser, telefonnumre.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...