onsdag 22. mai 2013

Solspeil diy

I dag har min datter og kjæresten hennes vært her på middag og siden begge to er glad i pizza var det pizzasnurrer som sto på menyen. I tillegg til lamper og puter har jeg også ei greie for fine speil.

Solspeil har ikke tatt helt av her til lands enda (noe som gjør at de er svindyre), mens de f. Give your upholstery furniture a facelift with a coat of paint! How to paint furniture and howt to paint fabric in this tutorial using FAB! Veldig gøy å lage solspeil, og veldig fornøyd med fargen #solspeil #diy #speil #rosa #pink #gjørdetselv #hobby #krea #pyssel #kreasiwinspo #diy_engla .

Jeg som har fantasert om slike speil. DIY: Kopper med neglelakkmønster, stearinlys i kopp, solspeil, krukker med figurer på, hjemmefikset vase eller perlebolle – enkle ting du kan . DIY på solspeil om du er interessert. Jeg har som sagt sett solspeil før, men da har jeg bare sett de i gull eller bronsje. For meg er solen gul og da måtte selvfølgelig solspeilet mitt være gult også.


Good evening Nytt innlegg på bloggen Diy-Solspeil trinn for trinn Med bilder både forran, bak og underveis #diy_engla #Englas_design Ønsker dere alle . Trudde aldri eg sko henga noge heimelaga på veggen, men dette solspeilet ska opp Laga av 2plastskjeer. Image on instagram about #solspeil. Når man ikke vil bruke masse penger#diy #sunmirror #solspeil #hjemmelaget #gold.

This is something I'll probably do for my own . D i n o s a u r L a m p e Leken til gutten måtte bøte med livet, og bli en lampe #dinosaur designs #dinosaur lamp #dinosaur #lampe #diy#gjørdetselv #solspeil .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...