mandag 24. juni 2013

Når sendes posten på hverdager

For dager siden - Dersom sender har valgt flere varslinger kan du få flere varsler. Må jeg melde flytting til folkeregisteret når jeg har meldt ny adresse til Posten? BufretBehovene for Postens tjenester endrer seg, og med ny postlov fra 20åpnes postmarkedet.

Kommer pakker frem på lørdag når jeg sender dem på fredag? Kan noen forklare postens reise fra den blir sendt til mottatt? Med tidspunkter og når de blir sendt videre og alle leddene så jeg kan planlegge når man burde sende gratulasjonsbrev og sånt.


Men om du sender brevet i morgen er det garantert framme på.

Da jeg jobbet i post-i-butikk ble posten hentet klokken fire på hverdager og to . Her i Oslo kan du oppleve at posten går flere ganger for dagen, ihvertfall i sentrum. I utkanten er det alt fra til 16. Når vil vi få post levert i postkassen? Er det bare Posten som leverer post og reklame?


Det sendes flere pakker, men stadig færre brev. Posten bekrefter at det vil bli oppsigelser når brev ikke lenger skal være fremme over. Likevel er det ikke lite post som sendes ut, fortsatt.


Han tror behovet for vanlig postlevering på hverdager også vil reduseres gradvis framover.

Når man sjekker postkassa og den er tom er det to muligheter;. Er ikke pakka hentet innen den ti sender de den helt enkelt i retur til .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...