fredag 26. juli 2013

Rengjøre kjøkkenvifte ikea

Se vårt sortiment av ventilatorer og filtre som matcher ditt kjøkken! Du finner ventilatorer til montering i tak eller på vegg samt alle slags filtre. Ventilatorer og filtre › Veggmonterte ventilatorerBufretLignendeHalogenpærene gir et godt lys til matlaging.


Du kan enkelt ta av og rengjøre fettfilteret i oppvaskmaskin. Vi har modeller i moderne rustfritt stål som absorberer lukt ved hjelp av filtre som er lette å rengjøre, og de har lamper som lyser opp kokeflaten. Ikea anbefaler at fettfiltrene vaskes hver måned slik at ventilatoren yter best mulig.


Filteret i kjøkkenvifta må vaskes jevnlig.

Men visste du at det også kan være et filter bak det ytterste filteret, som bør vaskes eller byttes? Jeg tok en titt under kjøkkenvifta, og hva så jeg der? Gult, klissete gørr som ikke går vekk på en enkel måte. Tydelig at jeg burde ha tatt tak i . Kanskje det er på tide å løfte blikket og. Jeg har kullfilter i kjøkkenviften min, og lurer på hvor ofte det skal.


Men vær obs når dere skal rengjøre fettfilteret, for ikke alle tåler like mye. Ikea anbefaler at fettfiltrene vaskes hver måned slik at ventilatoren yter best.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...