onsdag 28. august 2013

Male kabeltrommel

Jeg har sett mange kreative forslag til bruk av en gammel kabeltrommel, men for min del har det egentlig blitt med tanken på å lage noe - helt til . Men i første omgang; så skal ihvertfall denne kabeltrommelen bli et avlastningsbord til stua. Litt røft må det også være; i og med at jeg liker .

Endelig var den på plass, kabeltrommelen som jeg har letet land og. Jeg lurer på om jeg må male tilbake til å få det helt hvitt. Tenkte å få vist hvordan kabeltrommelen etter hvert har blitt.


Men så ble da resultatet til slutt mye bedre enn den var FØR.

Kabeltrommel en kog en k350kr for begge Fin til bord inne eller ute. Endelig fikk jeg tak i den kabeltrommelen jeg har drømt om så lenge. Litt forarbeid måtte til for at jeg kunne begynne å male. Hvis du kopler et kraftig elektrisk verktøy eller apparat til en kabeltrommel, ikke glem å rulle ut kabelen helt.


En opprullet kabel har mye høyere motstand og kan . Tidligere hadde jeg en hvit benk og en hvit kabeltrommel + stolen. Har ett par kabeltromler som jeg ikke helt vet om jeg skal male eller beise, .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...