torsdag 29. august 2013

Speiltvillingene diy sengegavl

I går var det helt nydelig sommervær igjen, så jentene og jeg befant oss ute store deler av dagen. Et nytt prosjekt ble satt i gang ^^, Jeg har . I hver lenke (rosa skrift) til bilde, tar jeg deg med til DIY innlegget som.

Helt klart blant mine favoritter, denne også :D Denne sengegavlen . Kanskje du skal gå all in og lage deg en ny sengegavl i år? Og nå som julen nærmer seg: Sjekk ut DIY - julekalenderene om du har lyst til . Skjørtekanten i bunn lages enkelt ved å måle ut hvor lang den skal være fra sengekanten og ned til gulvet.

Flere enn meg som har kjøpt sengekanten til princess som er behagelig hvit med nusselige bamser på? Som etter å ha prøvd den i sengen . Jeg skjærte ut en sengegavl som jeg malte og laget vimpler med skriften: Velkommen til sengs. Middagen ble en treretters, og jeg valgte å lage . Nå har det blitt mange DIY innlegg på rad her, men jeg må bare komme med dette også. Jeg er virkelig bitt av oppussingsbasillen og gjør en . Aftenposten lager en artikelserie om DIY med trinn for trinn. DIY-prosjektet som fikk være med var sengegavelen jeg har laget, du kan se.


Denne-sengegavlen-klarer-du-a-lage-selv-2684392.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...