fredag 13. desember 2013

Biltema utbedringslakk

Lettbrukt fargepenn med både stift og pensel for reparasjon av steinsprut og mindre riper. Gir en sterk beskyttelse og glansfull flate sammen med primer og . Jeg holder på å fikse noe småtteri på bilen, og ser Biltema har fargekoden min i utbedringslakk. Tenkte å teste denne på den sink-grunningen . Erfaring med Biltema-lakk - posted in Karosseri, lakk og bilpleie: Er det noen.


Metallic lakken husker jeg ikke,men utbedringslakken tåler det. Handler selv mye på biltema å er fornøyd med det aller meste.

Utbedringslakk fra biltema frarådes. Klarlakk for Biltema Utbedringslakk. Ska lakke noke lite (vinsjen min) i samme farge som bilen. Biltema har jo bra sortemang med spraylakk på boks, og kan hende dei ha fargen . Biltema har de fargene jeg ønsker, så tenkte å kjøpe derifra.


Helse, miljø og sikkerhetsinformasjon om Klarlakk for Biltema Utbedringslakk.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...