tirsdag 3. desember 2013

Lage drivved beis

For flere år tilbake fikk jeg et tips her på bloggen om hvordan jeg kunne male med en gjennomsiktig effekt. Jeg tok metoden i bruk, da jeg skulle . Dette var bare genialt, tenk å lage beis selv :D Smart og bordet ditt ble så .

Posts about drivved written by Heidi. Så hvorfor ikke lage et enkelt pyntebrett? De er beiset med Herdins lakkbeis, som jeg bruker veldig mye.


Har et prosjekt hjemme som jeg holder på med.

Nå er jeg kommet til bordplate som jeg har laget av planker som er satt sammen. Bordet var nok litt mørknet fra før, på grunn av aldring. Men jeg har også brukt beisen på helt hvitt treverk og fått helt autentisk drivved-look, sier . Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivve men det blir solgt ut på finn så. Du skal beise to ganger og pass på å ta en ren kost og “male” over, . Oppussing - Lage drivved - DIY (handymanfruen).


Vi startet med å smøre planken inn med en beis. Farge velger dere selv, husker ikke hvilke . Den koster 64kroner, og jeg bestemte meg for å prøve og lage min.

Jeg hadde både pussemaskin, hvitmaling og drivved-beis stående, .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...