mandag 23. desember 2013

Postoppkrav finn

LES OGSÅ: Historien om hvordan et kamerakjøp på Finn. Postoppkrav betyr at du betaler samtidig som du henter varen på posten. Dette skaper større trygghet for både kjøper og selger enn vanlig forskuddsbetaling eller å benytte postoppkrav.


Benytt aldri Western Union, MoneyGram . Betaler du på forhånd eller med postoppkrav har du ikke den samme garantien. BARE svare på spørsmål om hvordan tjenesten fungerer. Jeg har kommet i kontakt med en som selger en pspå finn.

Selger vil ha betaling over postoppkrav. Falske billetter i postoppkravinnlegg24. Kunder som ikke henter varer på postoppkravinnlegg14.


Sende i postoppkrav (selger på)? Jeg har lagt ut noe for salg på finn. Erfaring med paypal eller finn betalingsgaranti?


Data › Hjelp til kjøp og salg av PCBufret6. Kjøpte noe data utstyr her om dagen på FINN. Postoppkrav - kjøper henter ikke pakken - Forbrukerrettinnlegg20.


Salg: postoppkrav eller forskudd - Objektiver oa. Er postoppkrav trygt når du handler fra Finn? Hjelp til kjøp og salginnlegg13.


Trodde han kjøpte Apple-produkter: Betalte 63kr for to pakker med. Jeg ville aldri ha forskuddsbetalt for noe på Finn, men siden jeg fikk den via postoppkrav, så fikk jeg sporingsnummer og kunne se at den . Pakken ble sendt som postoppkrav, men da Glesnes skulle hente pakken på postkontoret ble han raskt klar over at det var noe som ikke stemte . Samme kveld opplyser selger at han glemte å legge ved tastaturet, men at han skulle sende dette express ved . Hvis jeg derimot kjøper kjøperen kan jeg kanskje bruke postoppkrav, men med ukjente kjøpere (Finn), prøver jeg å unngå postoppkrav så .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...