mandag 30. desember 2013

Quiche lorraine trines matblogg

Smørbrød sommer spiselige gaver Storfe suppe surdeig sushi Svin syltetøy tex-mex tilbehør Tips torsk TRINES MAT ukemeny vegetar video . I dag vil jeg dele den paioppskriften jeg har laget flest ganger, nemlig spinatpai. Dette er vel mere typisk sommermat, men nå i den mørke .

Quiche lorraine er kanskje den mest kjente av alle salte paier. Fylt med bacon, purre, ost og egg er den i all sin enkelhet full av smak. En av de tingene vi elsket i Frankrike, var de deilige paiene, eller Quiche som det heter der. Junior fikk øynene opp for Quiche Lorraine på en . I dag har Heidi laga pai, ein klassisk fransk quiche lorraine. Ho slit med å få mennene i huset til å ete det, men det er berre fordommar.


Jeg laget pai for første gang her om dagen, og til min store overraskelse ble det jo super digg! Fylte den med både kylling, broccoli, bacon og . PAI MED BACON, LØK, PAPRIKA OG BLÅMUGGOST - TRINEs MATBLOGG. Quiche Lorraine - pai med bacon og egg . Ingrediensene til bunnen er: 2g hvetemel 1g smør i terninger egg ts salt ts sukker dl kaldt vann. Quiche Lorraine ble laget på Masterchef Australia for et par uker siden og jeg måtte notere meg oppskriften.


Det er vanlig å bruke gruyereost i Quiche Lorraine - den gir quichen en ekstra god smak.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...