fredag 27. desember 2013

Stable vaskemaskin og tørketrommel

Man får kjøpt stableramme til å ha mellom vaskemaskin og tørketrommel også. Jeg har en med en integrert uttrekkbar hylle. Stable oppvaskmaskin og tørketrommelinnlegg9.

Vi har kjøpt tørketrommel, som skal plasseres oppå en vaskemaskin. Må man sette et eller annet stativ mellom disse, eller står det støtt nok når . Mange har små klesvask områder og vil gjerne bekvemmeligheten av ekstra lagringsplass. Stables vaskemaskin og tørketrommel har vært tilgjengelig i år.

MEn husk å kjøpe slike gummiføtter for å stable de, så de står stødigt. Det er ikke alltid nok plass dedikert etasje i et hus eller leilighet til å romme både en full-størrelse vaskemaskin og en full-size tørketrommel. Jeg har vaskemaskinen min på badet, den er helt ny og jeg er veldig fornøyd med den men jeg har lyst til å kjøpe tørketrommel.


Dere som har trommel oppå vaskemaskina.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...