fredag 28. mars 2014

Hoven etter øyelokkoperasjon

Her kan du stille spørsmål og få nyttig informasjon om inngrepet, etterforløpet og. Etter operasjonen vil øyelokkene og kinnene hovne opp og det kan oppstå . Noen gode råd for tiden etter operasjonen?

De første dagene var jeg svært hoven over og under øynene samt ganske så misfarget. Tunge øyelokk - operasjon av øyelokk: Aleris. Behandlinger › Plastisk kirurgiBufretDet er ingen smerter av betydning forbundet med inngrepet, men de aller fleste blir blå og hoven etter inngrepet. Etter uke er det meste av blåfargen borte og .

En øyelokkoperasjon vil fjerne overføldig hud rundt øynene og kunne gjøre. Arrene etter øvre øyelokkoperasjon blir liggende i øyelokksfuren og vil være veldig . Introduksjon til øyelokkoperasjon Introduksjon til øyelokkplastikk; Alt om Dermabrasion (hudsliping) Gjennomføring av øyelokksplastikk . Et kraftig blått eller hovent øye etter øyelokksoperasjon kan være tegn på blødning. Det kan bli nødvendig med et kirurgisk inngrep for å stoppe blødningen. Jeg er fremdeles litt hoven og rø og med svarte sting over øynene er jeg . Det er fint om du forbereder deg før operasjonen ved å holde deg i form og at du leser info du har fått om hva som gjelder før, under og etter operasjonen. Onsdag forrige uke gjorde jeg noe jeg har lengtet etter lang tid.


Kan nå åpne øynene helt selv om jeg er litt hoven enda.

Har noen av dere tatt øyelokk-operasjon?

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...