tirsdag 29. juli 2014

Lakkering av båt pris

Jeg må trolig lakke om hele skroget på båten min etter en skade tidligere i sommer, der særlig den ene skrogsida ble helt oppskrapet da . Snakket med en lakkerer om dette for noen måneder siden, og hvis jeg ikke husker helt feil så oppga han en pris på 25-30. Det vil beskytte lakken, og gjøre at du får en bedre pris når du skal selge den, mener Breitenstein.

Også gelcoaten båter vil få en beskyttelse, . Vi utfører både innvendig og utvendig lakkering av båt til gode priser hos Fredrikstad Industrilakk – Bestill time i dag! Jeg betalte 500kroner for å lakkere hele båten min svart metallic. BufretLignendeBåtlakkeringEn gammel, falmet og slitt båt kan friskes opp betraktelig med et.

En helrenovering og oppussing av skrog og overbygg ruinerer ingen båteier. Hei tenkte på å lakkere båten som går i ferskvann. Bare å rense den skikkelig for bunnstov og gammel lakk og ta på nytt? Lakkeringsverksted i Fredrikstad som utfører alt fra lakkering av bil, varebil og MC til store lakkerings jobber som lakkering av buss, lastebil og båter. Folie er et alternativ til lakkering.


Vi skal følge en båt for å se på langtidserfaringer. Ved å bruke EPIFANES to-komponent polyuretane lakk vil du få en perfekt overflate. Denne lakken gir en svært pen finish og en maksimal slitestyrke.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...