onsdag 29. oktober 2014

Rens boblebadekar

Har akkurat kjøpt meg ett boblebad men ser att desinfektionsmedel er utrolig dyrt, leverandøren vil ha 20kr før et års forbruk. Settet inneholder alt du trenger for et sikkert og velgjørende boblebad. Et boblebad gir deilig massasje og myker opp stive muskler, men kan også spre legionellabakterier og andre uhumskheter.

Med det nye huset fulgte det et boblebadekar og en krukke med. Det gamle boblebadekaret vårt hadde et rensesystem hvor vi kjørte rens . Etter å ha jobbet på spa sverget jeg at boblebad skulle ikke inn i mitt hus. Bruk rensetabletter jevnlig, bruk av dyser eller ikke. Boblebad kan spre legionella og andre skumle bakterier, derfor bør du være nøye med renholdet.


Våre anbefalinger for å rense boblebad. Tar du deg en dusj før du hopper i boblebadet, fjerner sminke og eventuelle hårprodukter, forurenser . Jeg har et boblebadekar med vannjet system. Jeg har mistanke om at det gror mørkt belegg inne i . Rørrens for boblebadekar og utespa.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...