fredag 28. november 2014

Sy dukkeklær baby born

Man kan kjøpe bleier til babyborn, men de koster ganske mye. Har endelig fått fram symaskinen min igjen, og begynt så smått å sy litt dukkeklær.

Sy dukkeklær (Innbundet) av forfatter Anne-Grethe Gaaserud. Mønstrene passer til Baby Born og tilsvarende dukker som måler cm. Hvordan sy i glidelås i sminkepung etc.

Dukkeklær til BabyBorn - en julegave. Dette ble passe kant til å sy i glidelåsen, som jeg for øvrig syr i for hånd. Ikke ofte tar jeg tid syr dukkeklær, for jeg har alltid noe prosjekt på. Begynte med å sy kjoler og bukser som tenåring, og har opp igjennom årene sydd både tilmeg og jentene mine til hverdags og .

Babyborn dukke: Strikket bukse og lue Strikket bukse Garn: Finullgarn i blåfarger,. Sy i knapper og sy sammen i skrittet og fest alle trådene. Miriam´s babyborn dukke trengte noen nye klær syntes både Miriam og jeg.


Derfor har jeg gått i gang med å sy litt dukkeklær. Den store boken om dukkeklær - Sy og strikk til Baby Born, Barbie og Dukkelise av Alt om Håndarbeide - Se omtaler, sitater og terningkast. Hvordan strikke klær til babyborn dukke, og da både strikke jakke og lue. Strikk forstykke sammen med bakstykket på skuldrene eller sy de sammen. Boken inneholder mønster og beskrivelser til dukkeklær for alle anledninger, som fritidstøy, penklær, undertøy m. Mønstrene passer til Baby Born og . Nå har du muligheten til å skaffe deg boken Sy Dukkeklær rimelig.


Klærne passer til Baby Born og tilsvarende dukker på ca cm. Anne Grethe Gaaserud: - Dukkeklær for alle anledninger - Sy til babydukken. De fleste klærne er tilpasset Babyborn dukke, og den store dukken er cm.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...