fredag 26. desember 2014

Henge opp bilder på betongvegg

Ting skal opp på veggen, men hvordan? Jeg ønsker å henge opp bilder på veggene, noe som burde være greit, men veggen jeg vil henge opp på er en murvegg. Henge opp taklampe uten å bore - Hus, hage og.

Hvordan feste Aramme på betong vegg ? Feste i betong - Oppussing - Klikk. Bolig › Oppussing › Superspikeren for betongveggenBufretLignende3. Vi viser deg hvordan du lager feste i betong.

Dette er en metode som egner seg når du skal henge opp ting på veggen. Man fester kroken ved å væte og varme den opp i varmt vann, . Tips og råd for å henge opp ett eller flere veggbilder. Hvordan planlegge, plassere og henge opp bilder. Henge opp bilder på betong eller murvegg.


Små, hvite plast-dingser som er ment til denslags fåes kjøpt hos jernare og på Clas Ohlson. Sistnevnte er billige og faktisk de beste jeg har hatt. Henge opp bilder på betongvegginnlegg28.


Hvordan henger dere opp bilder på murvegg?

Forum › Generell diskusjon › GenereltBufretLignende5. Jeg har to murvegger i stuen, som skriker etter bilder. Vil helst slippe å måtte kjøpe slagborremaskin og lage store hull i veggen, og bildene er . Hei, på fredag flytter jeg inn i en leilighet med betongvegger. Dette blir bra, skal lage en tråd og legge opp litt bilder når jeg er ferdig.


Bildene kan flyttes igjen uten hull eller . Jeg skal feste en del bilder osv på murvegg uten å borre hull i mine nye.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...