onsdag 31. desember 2014

Skai stoff

Standar Alfabetisk, Alfabetisk (Z-A), Pris, Pris (Høyest først), Mest solgte, Nyheter. BufretVi har fått inn et stort parti med skai i forskjellige farger, bla. Skai Stoffer (Kunst Lær), metervarer.

Alle Skai stoffer selges i desimeter altså antall = Desimeter = 10cm . Salg av Møbelstoff, møbelhu skai, skottduk, kalesjeduk, PVC-duk mm. For å se hundrevis av andre stoffer, velkommen innom vår . Over 2forskjellige typer og farger av skai på lager.

Vi kan også skaffe skai (og skinn) fra tysk bilindustri.

United Fabrics er Nevotex sin omfattende kolleksjon med tekstiler og møbelstoff. Sortimentet omfatter tusenvis ulike stoff - klassikere som vi har . Kunstleder Skai als Meterware bei stoffe. Skai - møbelstoffer, skai, møbelstoff, møbler, skumplast, søm, båtputer, møbelsøm, møbeltapetserere, puter, skumgummi - Finn firmaer, adresser, telefonnumre. Noen son vet hvor jeg får tak i dette?


Noen som mente jeg kunne få tak i dette på Biltema, men når jeg går inn på sidene deres ser det ikke ut . Jeg har planer om å skifte trekk på spisestuestolene mine, noen som vet hvor man kan få kjøpt skai stoff eller skinn imitasjon? Til vår Joda 3skulle damen ha 600- og da bytter de til blått stoff istedenfor skai. Da vi bestilte nye båten (Nidelv 300) var vi enige om at vi skulle ha hvit skai trekk på putene ute.


Denne er hjemmesydd etter mønster fra Stoff og stil. Tenkte å bestille denne, 4- per meter, men så har de en som er dyrere.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...