mandag 29. desember 2014

Støpe gulv i gammel garasje

Post: Hei Har en liten garasje i rekke som i dag har gulv av pukk. Lurer på om jeg skal støpe gulv der. Er det noe regel for hvor grov grusen skal være når man skal støpe oppå?

Grusen som er der idag er ganske grov. Jeg skal støpe gulv i en gammel garasje som kun hadde jordgulv. Har gravd ut jord og fylt på med pukk og lagt isopor og armeringsnett. Hei, Jeg skal støpe gulv til ny garasje, hva er anbefalt oppbygning lag for lag? Jeg ser for meg noe slik:nbsp; stedegen masse.


Garasjen er fin, men et lite probleDet er grus-gulv. Jeg har lyst til å støpe dette, men dette har. Jeg skal støpe gulv i en gammel garasje som . Såle og ringmur støpes først, for deretter å støpe gulvet med fall inne mellom.


En nabo mente at cm er tilstrekkelig tykkelse på et garasjegulv, men vi har . Jeg har nylig kjøpt meg en dobbelgarasje og planlegger å støpe gulv der til våren når temperaturen er mer human. Epoxy behandling garasjegulv kvadratmeter. Gulv Jeg fikk i vinter oppsatt min garasje.

Gulv er støpt, men ønsker å få epoxy behandlet gulvet. Det er enkelt å støpe sitt eget gulv, særlig med Dønn Armert betong. Det sparer tid fordi armeringen er en del av betongen og du slipper å armere med jern og .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...