torsdag 5. februar 2015

Hvordan isolere garasje

Regner med du har en åpen trapp mot garasje (ikke evt sluse) da er det bare og isolere lekte og kle. Har du en sluse før trappa, så ville jeg kjørt . Så mange muligheter og er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Huset er ikke så viktig i DENNE sammenhengen, men det følger med en stoor, fin garasje på 42kvm. Jeg vurderer å isolere garasjen min for å holde litt lunk utover vinteren.


Garasjen er en iglan med uisolert såle, liten leca ringmur og vanlig . Har en dobbel garasje som ikke er isolert.

Jeg tenker å isolere veggene og tak, og plate med gips. Jeg skal etterisolere garasjen min med Rockwool plater innvendig, deretter plaste og gipse. Normalt har man jo papp mellom utv. Materialliste for etterisolering av garasje8.


Lignendefra andre leverandører og hvordan byggeprosessen utføres. En uisolert garasje eller bod kan utnyttes mye bedre hvis du isolerer. Ska til å isolere å kle garsja mi innvendig. En viktig vurdering er nok bruken av garasjen din og hvordan løsninger du et ute etter. Hvis du bestemmer deg for å ha en oppvarmet garasje, bør du tenke første av isolerende det.


Hvordan å lufte en garasje på ulike måter.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...