E-handelsrapporten 20i korte trekk. Rapporten gir kunnskap og dybdeinnsikt i kundens forhold til netthandelsmarkedet i Norden. Bruk kunnskapen om kundene dine til å gi dem det de vil ha.
Er du relevant, lykkes nettbutikken din. E-handelsrapporten 20fra Posten og Bring gir deg gode tips og råd om hvordan du søkemotoroptimaliserer nettbutikken din, til å gjøre . I E-handelsrapporten 20handler det om å være relevant – alltid. Norsk E-handel 20er Dibs årlige rapport som gir et detaljert bilde av e-handelens .
Norsk E-Handel er en statistikkfylt rapport som gir et detaljert bilde av e-handelens utvikling. Rapporten er basert på en undersøkelse . For niende året på rad lanserer vi vår rapport, Norsk E-handel 201 som gir et detaljert bilde av e-handelens utvikling med spesiell fokus på . Postens og Bring har siden 20utarbeidet e-handelsrapporter som gir et godt bilde av utviklingen av netthandel. Ehandelsrapporten 20har som mål å levere innsikt, og ikke selvfølgeligheter. Vår redaktør har lest den ferske rapporten.
Använd insikt om dina kunder för att ge dem det de vill ha. Min rolle: Art direction, grafisk design, infografikk, photoshoot-ansvarlig (og vikarmodell, hehe) Oppdragsgiver: Posten Norge AS Utgivelsesår: 20Alltid .