torsdag 18. juni 2015

Pusse brannmur

Har skrapt bort og fjernet gammel maling og løs puss på en brannmur. Nå har jeg pussa pipa to ganger og jeg får ikke pussen til å sitte fast. Pga utbygging av brannmur ved siden av pipen, måtte jeg pusse på . Pusse pipe så den blir slett og fin.


Har nettopp revet peisen og står igjen med en pipe som sikkert var . Hey'di Ildfast Mørtel er en sementbasert tørrmørtel med høy varmebestandighet som benyttes til innmuring av røykrør, pussing av brannmur, muring av ildsteder, . Hei, Jeg har en Siporex brannmur som jeg vil glattpusse.

Holder det å blande i KZ, eller må jeg pusse av all malingen først? Brannmuren er 80x1cm Pipa er (50x240)xTil sammen ca. Pusse brannmur - Våre samarbeidspartnere kan tilby samme kvalitet som norske leverandører, men til bortimot halv pris. Er det noen som har peiling på om det går an å pusse pipe-muren på nytt.


Den siste uken har det handlet om sparkling av gips og pussing av pipe og brannmur for det meste. I tillegg en del småting, bla innsetting av .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...