torsdag 30. juli 2015

Beste kobberpuss

Skal du pusse kobber og trenger kobberpuss? Man behøver ikke å ty til farlige kjemikalier for å få til det. Rådet deres er å pusse med kobberpuss eller å dyppe en halv sitron i salt og pusse overflaten blank.

Salt og sitron kan også brukes til andre . Rett før jul fant jeg imidlertid en messing- og kobberpuss som var helt suveren. Jeg er en dame i min beste alder, men gutter på 11-14-17. Jeg har prøvd med vanlig kobberpuss som man får kjøpt på Rema,.

Tags: anbefalt pussemiddel, beste messingpuss, blogg, hushol husrengjøring, julerengjøring, kobber, kobberpuss, lysestaker, messing, . De beste pusseklutene er utslitte oppvaskkluter. Og til kobberpuss er det ingenting som slår Gloria. Jeg blander den ut med litt vann slik at det . Mel som kobberpuss: Bland like deler mel og salt med klar eddik til du får en tykk grøt. Bruk en myk fille til å gni inn kobbergjenstanden med . Hei Jeg har kobberhette over komfyren, og denne har blitt veldig stygg.


Jeg har prøvd med kobberpuss, men det . Smart å dra over med kobberpuss etterpå,for det forhindrer at det.

Jeg satt og leste en hageblogg, og der dukket det plutselig opp et råd for enkel pussing av kobber. Smør inn kobberet med ketchup, la det stå i . Visste du at det er lett å dele dine beste kjerringråd med andre? Når du legger ut et kjerringråd på Kjerringrad. Bare et tips til renhold av kobber om det har interesse: Verdens beste kobberpuss er en tynn grøtblanding av Zalo og Gloria pussepulver.


Gloria gikk ut av produksjon for to-tre år siden såvidt meg bekjent. Det nærmeste nå er vel de flaskene med kobberpuss. Kobberpuss lages enkelt av en blandning av Zalo og sintronsyre – eller bruk Liberon Ringfjerner. Ecolab Kobberpuss Copper Shine Special 500ml hos staples. Vi har hatt stor suksess med et hjemmelaget miljøvennlig kobberpuss på den nye kobberkrana på kjøkkenet.


Det var både billig og enkelt, da vi . Derfor slipper bare det beste bunadstoffet gjennom hos oss. I dette heftet finner du tips om hvordan du tar best mulig vare på bunaden.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...