onsdag 23. september 2015

Lage kabeltrommel bord

Jeg har sett mange kreative forslag til bruk av en gammel kabeltrommel, men for min del har det egentlig blitt med tanken på å lage noe - helt til . Først må man ha en plan for hva man skal lage og velge en trommel av passende størrelse. I dette tilfellet skal jeg lage to stoler til bord jeg .

Nemlig å forandre en kabeltrommel til et vakkert bord! Bord av kabeltrommel - Lenger inn åpner det seg et stort, lystrom. Dette rommet favner både stue og kjøkken, og det er flere meter fra gulvet og opp til skråtaket.


Totalrenovert Kabeltrommel-bord gjort om til salongbord.

Siste trinnet er lagt med mange lag mattlakk for å få en herdet overflate som tåler søl og støt, det er . Okeiii,men hva skulle jeg med et sånt lager,jo har sett andre lage bord av kabeltromler med suksess og tenkte at et sånt vil jeg også ha! Har du ett gammelt understell til ett Singer sybord og en kabeltrommel tilgjengelig, kan du altså få til å lage ett slikt fint bord : bord av Singer . Kabeltrommel bord til salgs fra kr 200. Vi har nå Kabeltrommel bord til salgs fra Finn.


Tenkte å få vist hvordan kabeltrommelen etter hvert har blitt. Heisan holder på og lage et sånt bord jeg også, men lurer på om du har kjøpt .

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...