torsdag 12. november 2015

Filtkuler

Vi tilbyr et bredt sortiment innen hobby og diy på nett. Se de kreative ideene med Filtkuler, dia.

Filtkuler 20mm pastell ass farger 8x3stk. Varen er på lager - Forventet leveringstid er 7-hverdager. I dag tok jeg med meg filtkuler til stranda for å lage bordskåner :) 20140609-180453-65093096.

Her kan du se det ferdige resultatet. En ny sending med filtkuler er ankommet til butikkene. Se filmen og la Dem inspirere til høstens pynt til stuen. Teppene er satt sammen av cm håndlagde filtkuler. Produsert spesielt for FORUT av Nepal Craft Gallery i Katmandu.


En trekantet bordskåner av filtkuler. Slik gjør du: Bestem deg for hvilken fasong du vil lage bordskåneren din i. Jeg har hatt disse hvite filtkulene liggende siden før jul, og har vurdert fram og tilbake hva jeg skulle gjøre med dem. Før jul saumfarte jeg alt av butikker og det meste av nettbutikker på jakt etter filtkuler, men de var som forsvunnet fra jordens overflate.

Jeg fant poser med filtkuler med forskjellige farger og tenkte at disse kunne jeg lage noe fornuftig av! Naturen tilbyr masse vi kan lage noe morsomt av. Filtkulene er kjøpt på Søstrene Grene, men du kan også tove selv.


Filtkulene er laga for han og så er dei sydde saman for hand. Fargane i dei fargerike bordskånarane . Lag hull i isoporkulen med heklenål eller strikkepinne, og trykk ned filtbitene. Kollegaen min fortalt da at de selger sånne filtkuler, som teppet er laget av, på Søstrene Grene.


Dette teppe kunne jeg lage selv, mente hun! Hvert gryteunderlag består av kuler sydd sammen med ekstra slitesterk tråd. Det er helt ok å bli eldre – det hele blir bare litt mer dunkelt. Det har derfor vært viktig å finne noen gode løsninger når det gjelder belysning for mitt nye syrom.


AnonymforuLurer på hvordan de holder seg og om de blir stygge fort?

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...