mandag 30. november 2015

Kjøpe glassplate til bord

Glassmester tilbyr et bredt spekter av glassplater tilskjært etter kundens egne mål til; glassbord eller som beskyttende glassplate opp¨å eksisterende bord osv. Passer til kommoder med skuffer i MALM-serien. En skadet kant eller ripet overflate kan gjøre at glasset plutselig knuses, men kun i .

For dager siden - Vi har nå 1Glassplate til bord fra Finn. Du kan bruke et gammelt bor et bord du har kjøpt på loppemarked eller. På toppen fikk jeg skjært til en glassplate slik at det blir helt slett.


Glassarbeider Har kjøpt et gammelt bord som skal pusses opp, og på toppen av dette ønsker jeg en glassplate.

Jeg trenger en glassplate til en gammel amerikakoffert vi har arvet, slik at jeg kan bruke den til bord. Tipper den er ca 40xcm og jeg må vel . Hva er deres erfaringer med bord med glassplate? Jeg erger meg over borde å vil egentlig kjøpe nytt å vi har bare hatt det i 5år. Det kan være alt i fra bordglass, hylleglass, glassvegg, glass på gulv osv. Tegningene fra kjøper blir brukt som grunnlag for bestilling.


Noen som vet hvor man kan bestille glassplate - litt billigere enn hos glassmesteren. Han hadde kjøpt ca bord til en femtlapp for stykket. Så nå må jeg pusse, male og kjøpe hjul.

Jeg er usikker på hvordan jeg skal ha det på toppen, og jeg har sett noen har glassplater.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...