mandag 2. november 2015

Klesstativ diy

La meg vise deg hvordan du enkelt lager en plassbesparende klesstang til å henge i taket! Trenger du et klesoppheng til minsten, kan du gjøre som Tine! Finn en lang pinne som du kapper i to cm lange deler.

Hos oss er jakkeoppheng en liten nøtt å knekke, for garderobeskap i gangen er det ikke. Hva med et klesstativ de kan lage selv, eller som du har laget til de? Denne DIY'en er så enkel at den trenger nesten ingen forklaring.


Heisann alle sammen:) ENDELIG er eg blitt frisk igjenn og begynner å få energien min sakte men sikkert tilbake.

Stylish Closet Design Ideas - Several clever closet design ideas make this bedroom feel larger, with a storage space pretty enough to go doorless. Vi er flere bloggere i samme båt om dagen og det er ikke bare jeg som venter på lille i magen som er rett rundt hjørnet. Jeg har pleid å bruke ipaden min til å blogge på denne bloggen, men plutselig her for kanskje to uker siden så skjedde det noe med denne blogg . Denne gangens tip tuesday er hjemmelaget klesstativ.


Dere har kanskje sett disse hvor man henger klærne på ei grein?

Bygging av klesstativ til jenterommet. Junior trodde nok at det var han jeg ville vise frem. DIY- Lag en planteoppsats til terrassen. Følg Anna og Clara på – et videounivers av oppskrifter, tips og DIY . DIY: Indian tipi for kids - Tipi indio para niños.


Hadde lenge sett etter et klesstativ for å supplere Hermans bittelille skap hjemme. Digger det hvite gjør-det-selv klesstativet av kobberrør også! The diy coat rack was love at first sight. Images on instagram about klesstativ.


Images and videos in instagram about klesstativ. Sist uke fant jeg ut at det var på tide med en endring på rommet mitt. Og siden klesstativet mitt var svart, mens resten av rommet var hvitt fant jeg ut at det ble det . Kan henges på selve klesstativet, eller aller helst på knagger eller skruer på veggen på innsiden av skapet.


Weekday Carnival har laget dette stativet selv med trepinner og hjørnestykker av kobberrør (eller hva man nå skal kalle det).

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...