mandag 9. november 2015

Kobling platetopp

Tilkobling av platetopp - kobling platetopp. Koble støpsel til platetopp - huset vinter 20og 20035. Hvis man går fra denne koblingen til en enfase kobling bør man tenke på å øke . Hei igjen :) Har en NUTID HIN4T induksjonstopp fra IKEA som vi gjerne vil få på plass i dag.


Etter det jeg forstår skal det kobles som vist på dette bildet med en bro mellom punkt og 2. Har det noe å si om det er blå eller . Hvordan koble firefaset ledning til platetopp til trefaset. To ledninger på samme støpsel - Forskriftsmessig. El-krav til integrerte hvitevarer ? Kjøpt ny komfyr men fulgte ikke med strømledning.


Koble ledning på platetopp - Hus og hage - Kvinneguiden Forumforum. Jeg har kjøpt en platetopp fra ikea og fikk med en ledning som skal kobles til platetoppen, men jeg vet ikke hvilken ledning som skal kobles . Har et støpsel som skal kobles til platetoppen. Ledningene som skal kobles til er brun, blå, svart og jord. Hvordan skal dette kobles til et vanlig . Jeg skal installere en keramisk koketopp og lurer på følgende: Det er tre ledninger, jor brun, og blå, men på koblingskjemaet heter de PE N . Når du sier at på din platetopp så er det L L N og jording og at du koblet L1.


Hmm de jeg har vært borti så skal det kobles på Log så N. Bruk i tillegg: Koblingsboks og 32A stikkontakt.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...