onsdag 27. januar 2016

Male trapp inne

Her er noen tips til hva du kan gjøre med trappen din: 1. Et par strøk maling kan gjøre underverker med trappen din. Denne bruksanvisningen gjelder for tidligere beiset eller lakkerte trappevanger og rekkverk.

Det er mest gunstig å male treverk i vinterhalvåret for å minimere . Noen som har malt en innetrapp i furu hvit? Hvilken farge skal jeg male trappen? I dette huset skal vi male trappen. Har en trapp som tvilsomt har vært gjort så mye meg siden byggeår 1995. Tenkte å male den hvit, og har allerede dradd over en runde med . Har vel i tidligere tråder gitt uttrykk for mitt intense hat for trehvitt.


Du er ikke nødt til å bytte den ut om du har gått lei av trappen din. Vask først med rengjøringsmiddel beregnet for bruk før malearbeid. Jeg fikk så utrolig mange henvendelser om hvordan man skulle male en trapp, og siden jeg ikke er noe maleekspert så spurte jeg . Vi skal pusse opp trappen som går fra til etg.


Jeg har blitt anbefalt å bruke 180-2sandpapir for å fjerne lakkoverflaten, men synes det . Vi skal pusse opp ei trapp i gangen.

Det er lakkert furutrapp med teppe i, og eikelist på trinnet i forkant foran teppet. Det skal males klassisk hvitt oppe, nede er det allerede malt i hvit lin. Som pga dårlig lys har litt lillaskjær. Var inne på tanken å male trappa i en . Noen som aner hva det vil koste å få en proff til å male trappa hvit?


Jeg har en innetrapp, den er ikke tett slik du beskriver. Jeg er en reser på oppussing, og stort sett har jeg utallige mer eller mindre gode idèer (til mannens glede og fortvilelse, hehe) Nå stå. Har fått lov av huseier å male trappen opp til etg.


JIPPI Den har nå en farge som heter nøttebrun, og vet at jeg vil ha den. Jeg er ute etter en som kan male trappen strøkent. Fint om du har utstyr til malingen.


Male trapp med TreStjerner Gulvmaling. Først fjerne teppe som ligger veldig fast i trappetrinn og pusse og male trapp.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...