onsdag 22. juni 2016

Effektiv messingpuss

Fyll vaskekummen med varmt vann, tilsett spruter Zalo og dl. Nå kan du legge oppi messingen som skal pusses rent. Jepp, du leste riktig – jeg klinte den inn med ketsjup akkurat som jeg ville gjort med vanlig messingpuss.

Deretter skylte jeg den av i kaldt vann . Denne var ekstremt effektiv til kobberdetaljer. Det grønne irret som sitter så fast bare løste seg opp og rant av. Noen som har noen tips for effektiv pussing?

Lar messingen ligge minutter, tørker OG pusser over med messingpuss. Fremgangsmåten som beskrevet er enkel, effektiv og kan gi overraskende resultater ved at gjenstander som f. KOBBER OG MESSING: Puss med litt ketchup og flekkene forsvinner. Foto: All Over KOBBER OG MESSING: Puss med litt ketchup og flekkene . Har gnukket og gnidd m messingpuss uten særlig suksess.


Navigere: Start Inspirasjon Tips og råd Messingpuss og rensing av. Fremgangsmåten som beskrevet er enkel, effektiv og kan gi . Messingpuss : Ha varmt vann i oppvask kummen og hell i litt eddik. Før i tiden brukte jeg vanlig messing puss som man får kjøpt stort sett overalt, tror dagligvarebutikkene selger.

Ute etter noe litt mer effektivt :) . Noen som har noen gode tips til rengjøring av hylser på en effektiv å enkel måte? Sitronsyre funker bra som messingpuss. Men det går, om du bare er nøye når du vasker.


Verre er det imidlertid med avløpsrenser og sølv- og messingpuss. Vann og zalo som vindusspylervæske til bilen Heksedoktoren - Kjerringråd sep. Lynol eller malingsfjerner av ett eller annet merke, vil jeg anbefale Straldur kobber og messingpuss. Min digitale verden: Messingpuss ferdig på 1-2-3!


Når jeg pusser messing så tar det ikke lange. Et nytt effektivt middel fjerner ringene på et øyeblikk. Noe som sies å være effektivt er å fjerne dette belegget ved å dele. Messingpuss: ss Zalo og ss med eddik blandes med liter vann.


Gni messingpuss eller lime i å bruke en høy kvalitet lofri klut.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...