fredag 17. juni 2016

Sy klær til baby born

Sy dukkeklær (Innbundet) av forfatter Anne-Grethe Gaaserud. Mønstrene passer til Baby Born og tilsvarende dukker som måler cm. Man kan kjøpe bleier til babyborn, men de koster ganske mye.

Noen klær til Babyborn var en av få, hjemmelagede julegaver i år. Dette ble passe kant til å sy i glidelåsen, som jeg for øvrig syr i for hånd. Du må logge inn eller registrere deg for å svare på . Hvordan sy i glidelås i sminkepung etc.

Jeg lånte Sy dukkeklær av Anne-Grethe Gaaserud på bibliotek for noe . Begynte med å sy kjoler og bukser som tenåring, og har opp igjennom årene sydd både tilmeg og jentene mine til hverdags og . Dukkeklær til dukken på cm, Baby drakt. Det er mange år siden jeg sist sydde eller strikket dukkeklær, det var derfor utrolig . De fleste klærne er tilpasset Babyborn dukke, og den store dukken er cm. Synes dukken er flott, men du verden så dyre klærne er. Det finnes veldig mange enkle sy og strikkeoppskrifter til babyborn også!


Den store boken om dukkeklær - Sy og strikk til Baby Born, Barbie og Dukkelise av Alt om Håndarbeide - Se omtaler, sitater og terningkast. Strikk et søtt sett til babydukken.

Størrelse: Passer til dukker av typen Babyborn og lignende; Hel lengde poncho: cm; Benlengde, bukse: cm. På jakt etter flere oppskrifter på dukkeklær? Miriam´s babyborn dukke trengte noen nye klær syntes både Miriam og jeg. Derfor har jeg gått i gang med å sy litt dukkeklær.


Sy dukkeklær - Anne Grethe Gaaserud Grethe Syvertsen Arnstad Utsolgt.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...