torsdag 6. april 2017

Hvordan trykke bilder på tskjorter

Jeg lurte på hva jeg skal gjøre hvis jeg skal trykke min egen t-skjorte selv med egetvalgt bilde. Data og Internett - VG Nett Debattvgd. Forbruker › Data og InternettBufretLignendeVet at det går an å få det på t-skjorte osv.

Så legger du arket ned på stoffet du skal trykke på, stryker over sakte fram og. Lag en helt unik t-skjorte ved hjelp av dine bilder og våre utformingsmaler. Klikk her for teste ulike designmuligheter og slipp kreativiteten løs.


Lag din egen t-skjorte, gensere, kule klær, barneklær, babyklær og annet med ditt eget trykk eller tekst, eller velg mellom mange ferdige kule trykk og tilpass og lag ditt helt egne unike produkt.

Hvordan bruke t-skjorte designeren. Du kan også laste opp dine egne bilder og overføre dem til T‑skjorten. BufretT-shirts, hettegensere, babyklær med trykk av egne tekster, motiver og bilder.


Design din egen individuelle T-skjorte i vår T-skjortedesigner eller velg et av . Designe din egen t-skjorte, personlig og enkelt! Bildet skal ikke speilvendes, men legges rett ved utskriving). Hvis du er på en festival eller ute ved en spesiell anledning, kan du gjøre deg bemerket med et høyst personlig uttrykk: Lag din egen trykte t-skjorte ved hjelp av . Jeg planlegger å lage en t-skjorte med egen tekst på til Poden.


Det jeg lurer på er hvordan jeg kan gjøre det på egenhånd.

Jeg har vasket plagg med trykk på grader jeg - sitter fin-fint. Lage nettside med bilder av t-skjortene? Hvordan skal kundene eventuelt bestille?


Hvor skal du trykke opp t-skjortene de bestiller? Så jeg lurer på hvor jeg kan trykke min t-skjorte i Oslo eller på nett. Bowiebolan, hvordan er rundt bildet i t-skjorten? Disse nettstedene gir deg mulighet til å skaffe deg T-skjorter ingen andre har maken til.


Tshirt Studio tilbyr T-skjorter i ulike farger, og et utvalg av motiver og trykk som du kan velge mellom. Hvordan få tilgang til elektronisk utgaver? Lag tilpassede t-skjorter til en rimelig penge, uten minimumsantall. Tilpass på minutter med bilde, logo og tekst.


Tilpass med din egen design og få et utmerket trykk. Design din egen T skjorte med trykk hos smartphoto. En t- shirt med foto er en flott gave til venner og familie eller som et morsomt tilbehør til utdrikningslaget. Husk å trykke like og abonner for mer :D Gjerne legg inn forslag i. Trykk din egen t-skjorte på sekunder.


Last opp ditt bilde, plasser det på t-skjorten og bestill. Miljøvennlige t-skjorter med høy trykk-kvalitet. Lag din egen t-skjorte med eget design! Vi trykker alle mulige motiver på t-skjorter og kan levere større bestillinger til idrettslag, foreninger o. Holm i Veiten ligger midt i Bergen sentrum. T-skjorter med trykk er et av de enkleste grepene du kan gjøre for å bli synlig.


Her kan du lese hvordan du kan gjøre det billigst og best mulig! Vi trykker ikke helt ut til kantene pga rynker. Vi trykker ditt motiv på T-skjorten.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...