fredag 15. september 2017

Strykebilder på klær

Så på oppussing 1på Kanal FEM nå, der strøyk de utskrifter fra bidler over på stoff. Har veldig lyst til å prøve det, noen som vet hvordan jeg .

Lag ditt eget trykk på en enkel måte! Medlem; 3779; Kjønn: Kvinne. Jeg bestilte spesial ark via nette som jeg bare strøyk på klær.


Hvis du leter etter en billig og enkel måte å få et nytt utseende for noen kjedelige klær, kan jern på deco være akkurat det du leter etter.

Jeg tror det beste resultatet blir å kjøpe spesialark for PC hvor du selv skriver ut hva slags tekst du vil, og så strykes dette på genseren. Lag klær og tekstiler raskt, rimelig og enkelt! WOW er kan brukes på mye annet enn klær, med den lave overføringstemperaturen på helt ned i 1grader kan du bruke dette trykket på en rekke andre . Som ansatt på Strand videregående skole, fikk en venninne av meg tildelt klær til første skoledag. Hvordan å stryke bilder til klær I dag kan du tilpasse et element av klær ved stryke på en tilpasset overføring av en favoritt bilde av et familiemedlem, liggende . Man printet ut bilde på overføringsark, så brykte man strykejernet og fikk det over . Hvordan lager man kubbelys med bilde?


T-skjorter - Baby og barn - Doktoronline - Forumforum. Kom til å tenke på aktiviteten da jeg.

Jeg må også innrømme at jeg sjelden stryker klær. Se de mest ekstreme strykebildene her. Ja, men krøllete klær er værre() 25. Sjuskeline har følgende tese: Hvorfor brette klær? Til annet enn å lage puter og vesker med strykebilder på da.


Overførte bildet til strykebildet og sydde en pute av hvitt bomullstoff. Jeg er stor fan av Mad Men og elsker klær og interiør fra og tallet. Har aldri vært tilhenger av nye,dyre møbler,klær,osv.


Barnebildet er er strykebilde jeg har skrevet ut selv. Her har jeg prøvd meg på en teknikk som er ny for meg, og som jeg garantert vil gjøre mer av: Overføring av strykebilder til tekstil. Dette blandet jeg deilig rosestoff, strykebilde og blonde. Jeg hekler klær til eple slik at det ikke blir dunket når det ligger i veska eller ranselen.


Her har jeg brukt ett strykebilde, malt på tekst med sjablong, blonde og en heklet rose som mormoren min har laget. Da skal jeg nå lage noen strykebilder,klippe flere dufteposer for de forvinner som varmt hvetebrød. Og ikke minst vaske klær for jeg har vasket 2 . Min stil: Lag dine egne strykemerker.


Har laget masse med strykebilder på, puter . Jeg har mitt eget systudio, hvor jeg designer og syr klær, og . Aug '1 strykebilde, Himmelske gaver på fb, 69. Mar '1 IPhone deksel, Gapple på fb. Aug '1 Klær til barn, Cubus, 500.


Nov '0 Klær fra Madcon, Washera, 800.

Hvordan legge skjult elektrisk anlegg

Skal man ha skjult elektrisk anlegg må koblingsbokser festes og rør med. Skal man legge rørene på innsiden eller utsiden av fuktsperre? S...